Vegas again?

It is time for a long weekend as I do not have much vacation at my new job yet to take a week and travel far away. This time it is Vegas, again.... A girlfriend's 40th birthday. It will be fun, Vegas is always fun. And we are going to go to a show, my first.
Beatles Love by Cirque du Soleil. I am excited.

No knitting planned this weekend. Although I do want to spend time at the pool and sipping a Magarita on a float in the water.....

Wieder ein Wochenende in Las Vegas. Ich freue mich riesig, da ich erstens, den 40. Geburstag einer lieben Freundin feier, zweitens, eine Super Show besuchen werde. Beatles Love im Mirage Hotel.
Und drittens, am tropischen Pool des Hotels mich erholen werde. Schoenes Wochenende.

I found this cool website through the Infiniteknitters group where you can get a lot of free patterns. Although most of them are for colder regions, there were some that I would like to knit.

Ich habe einen link gefunden zum Garnstudio, wo man viele kostenlose Strick- und Haekelanleitungen finden kann. Die meisten sind fuer das kalte Klima gedacht, kein Wunder ist ja auch eine skandinavische Seite, aber fuer San Diego Verhaeltnisse habe ich doch ein paar nette Sachen gefunden.

No comments:

Post a Comment